הרבה מדובר בזמן האחרון על בית חכם והיתרונות החבויים בו במרחב הביתי. פנלים חכמים במקום שקעים של חשמל, מתגי מגע השולטים על רכיבי חשמל בסלון במטבח אשר מחליפים מתגים בודדים ומעניקים לקיר שלנו מראה נקי יותר.

ומה יש לטכנולוגיית בית חכם להציע לנו ביציאה למרפסת? 

מרפסת חכמה – חשבת על זה? 

כל בית צריך פינות ישיבה למרפסת או מקום מפלט מחלל הבית, בימי הקיץ החמים או בלילות חורף, אנחנו אוהבים לצאת לגינה ,לשבת בפינה שעיצבנו במיוחד עבורנו  או סתם לשהות בה לשיחה קצרה. טכנולוגיית הבית החכם של אודיו מוטיב משדרגת לנו את חוויית הישיבה במרפסת וכיום יכולה לדאוג לפינוקים שלא היו בעבר כגון:

  • חימום הכיסאות והמרפסת 
  • חוויית וידאו אודיו במרפסת
  • הצללה של המרפסת (ושמירה על ריהוט ופינת הישיבה לאורך זמן) 
  • שליטה על תאורת אווירה במרפסת 

 בגלל האווירה השונה מחוץ לבית, והשהייה הממושכת חשוב שיהיה לנו נח וגם טכנולוגי, אז איך משלבים את שני האלמנטים הללו? 

פינת ישיבה למרפסת חכמה

סוגי פינות ישיבה חכמות בשנת 2019

על מנת להבין איך ניתן לקבל חוויה מושלמת נסקור ראשית אילו פינות ישיבה עומדות לשירותינו בבואנו לשדרג מרפסת חכמה:

סגנון ישיבה אלגנטי – ספות עור מעוצבות, עיצוב של ספות בשילוב קטיפה , גוונים של חום, שחור לבן , יחידות בודדות של 1 + 2 + 3 עם שולחן מעוצב במרכז. יכולים לבוא עם בסיס עץ או אלומיניום אבל חייב להיות מכוסה ולא גלוי. 

איך משדרגים למרפסת חכמה?

• תאורה מתאימה – מנורה חכמה המאפשרת שליטה על דימר באמצעות אפליקציה של G4. ניתן לשלוט על מספר גופי תאורה לרבות ספוטים או גופי תאורה מעוצבים בסגנון עם פיתוחים או אלמנטים כבדים יותר.

• שליטה על גוון התאורה מאפשר אווירה נינוחה יותר.

• חוויית אודיו וידאו – שילוב של רמקולים סמויים השקועים בצידי הספות או בתקרה, חברתנו משווקת רמקולים של מוניטור אודיו (monitor audio) בעיצוב אלגנטי. שליטה חכמה על ווליום מדויק ואיכות סאונד תבטיח ישיבה נעימה במרפסת החדשה.

• וידאו – תלייה של מסך בגודל 42" אשר יעלה או ירד בלחיצת כפתור (העתיד כבר כאן אמרנו ?) באיכות 4k יעניק חוויית צפייה בסרט או משחק כדורגל להעביר את הזמן.

סגנון ישיבה זולה מרווח – מערכת ישיבה עשויית ראטן או אלומיניום או עץ, מרווחת עם דגש לגודל ועומק של ספות יחיד או ספות שלוש. כריות רחבות בעובי 5 – 10 סנטימטר או פופים נוחים בצבעי קיץ בולטים או גווני אפור.

 

חווית אודיו וידאו מתאימה ל"רבצנים" שמעריכים ישיבה מרווחת, מערכת סאונד של ספיקרים גלויים, עם סאב עוצמתי להענקת חוויית סאונד עוצמתית איכותית ואפילו שקטה אם נבחר. 

מסך גלילה חוץ outdoor בהתאמה אישית שיתחבר לכל טלפון או קונסולת משחקים ויעניק לילדים זמן "איכות" מול מסך מפנק.

לצפייה במערכות הקולנוע הביתי שלנו לחצו כאן

 

 

 

בואו לדעת עוד...

בית חכם

היתרון בבית חכם   כמה כיף לקבל בדיוק את המתנה שרציתם מבן הזוג או מההורים מבלי שביקשתם כלל? נדמה כי הם לראשכם, קראו לכם את המחשבות והרגישו אתכם. מה לגבי האפשרות המדהימה...

בית חכם מחיר

בית חכם מחיר משתלם אודיו מוטיב, חברה בעלת מוניטין וניסיון רב, תשדרג את הבית שלכם אל בית חכם מחיר באמצעות שירות מקצועי, איכותי ואדיב. הטכנולוגיה מתקדמת ומסייעת לנו להפוך לחכמים יותר...

בית חכם מחיר

בית חכם מחיר משתלם אודיו מוטיב, חברה בעלת מוניטין וניסיון רב, תשדרג את הבית שלכם אל בית חכם מחיר באמצעות שירות מקצועי, איכותי ואדיב. הטכנולוגיה מתקדמת ומסייעת לנו להפוך לחכמים יותר...

מערכת בית חכם

אם אתם מחפשים דרך שבה תוכלו להטמיע בביתכם מערכת בית חכם, חברת אודיו מוטיב מספקת את הפתרון המושלם עבורכם. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים חכמים כדוגמת תאורת לד...
צרו קשר
close slider

    צרו איתנו קשר