אז נכון שרובוטים עוד טרם מגישים לנו ארוחת בוקר קונטיננטלית למיטה או מצחצחים לנו את השיניים, אך טכנולוגיית הבית החכם בהחלט מתחילה לקרוץ לכיוון, והיא יכולה לשדרג לנו את השהות בחדר השינה בכלל ואת איכות השינה בפרט.

חדר שינה חכם: כך תשפרו את איכות השינה שלכם

בית חכם מתאר רשת תקשורת המחברת בין מכשירים חשמליים שונים ובכך היא מאפשרת לנו לשלוט בהם ולפקח עליהם מכול מקום. בעזרת פאנל ניהול המתופעל מאפליקציה בנייד, אנחנו יכולים לשלוט בכול ואף לתכנן תרחישים שבהם המכשור החשמלי כולו מתופעל אוטומטית על-פי לוח זמנים. אז איך אפשר לתעל זאת לשינה איכותית יותר?

הטמעת חדר שינה חכם

העברת הבית לטכנולוגיית חשמל חכם, מאפשרת לנו לנצל כל אחד מן החללים בצורה שונה. המטבח יכול להזמין אותנו אל חיקו אחרי יום עבודה ארוך כאשר הקומקום כבר רתח, הסלון יכול לפתוח עבורנו את הטלוויזיה על הערוץ האהוב וחדר השינה יכול להכין אותנו לקראת שינה ערבה או לסייע לנו ביקיצה.

    צרו איתנו קשר





     

    תרחיש לילה

     

    נתחיל מהתחלה: מהו תרחיש? תרחיש הוא בעצם פעולות שמערכת החשמל החכם מבצעת על-פי פקודות אותן אפיינו מראש. אז איך אנחנו מתעלים את זה לתוך שנת הלילה שלנו? חדר שינה חכם בית חכם

    כך למשל אנחנו יכולים לקבוע תרחיש לילה ובו בשעה מסוימת התריסים החשמליים ייסגרו, מכשירי החשמל שייתכן ושכחנו דלוקים ייכבו, ותחל מוזיקה שקטה שתנעים את השהות שלנו לקראת השינה.

    כך לא נצטרך לרבוץ במיטה תוך שמחשבות "האם כיביתי מכשיר כזה או אחר" מטרידות את מנוחתנו. ישנו מכשיר חשמלי ששכחתם בתרחיש? בעזרת מפסק חשמל חכם תוכלו לכבות אותו מבלי לצאת מהסמיכה החמימה.

     

    תרחיש בוקר 

     

    לחילופין, אפשר לנצל את טכנולוגיית החשמל החכם גם לשעות הבוקר בשביל יקיצה טובה ונעימה.

    דמיינו כיצד התריסים נפתחים לרווחה, מוזיקת בוקר מנעימה את היום והקומקום מתחיל לרתוח לקראת הקפה הראשון. אפילו הדוד החשמלי כבר התכונן לבואכם ותכנן לכם מקלחת נעימה. 

    לאלו מכם שנדרשים לאתגר יומיומי כדי להקים את הילדים לבית הספר והגנים, תוכלו לתכנת את התריסים בחדריהם כך שייפתחו בשעות הבוקר ויעוררו אותם בטרם תתחילו במאבקים. אם אינכם בטוחים בשעה, תוכלו לפתוח את התריסים של החדר המקביל הישר מן המיטה דרך פאנל ניהול חכם ומהיר.

     

    וניתן לשלב זאת עם שפע של טכנולוגיות ועיצובים

     

    כשזה מגיע לאיכות השינה שלנו, חשוב שנשמור על חלל נעים ומזמין. את טכנולוגיית מערכות בית חכם אפשר לשלב יחד עם עיצובים שונים ומתקדמים דוגמת טלוויזיה השקועה בתוך המראה של ארון הבגדים. תוכלו ליהנות הן מריווח חלל החדר והן מתכנית בוקר שנדלקת כדי להעיר אתכם בנעימים. אצלנו באודיו מוטיב תמצאו מגוון רחב של פתרונות טכנולוגים שיתאימו לצרכים שלכם בדיוק הן ברמה הפונקציונלית והן ברמה העיצובית.

    מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך האתר או להתקשר 054-7222020 ונשמח להציע לכם הצעת מחיר אטרקטיבית!

     

     

    צרו קשר
    close slider

      צרו איתנו קשר