בעזרת המרת ביתנו לבית חכם, אנו יכולים להרתיח את הקומקום שבמטבח וזאת עוד לפני שיצאנו מן המיטה, לבדוק אם שכחנו את הטלוויזיה דולקת בזמן שאנו באירוע שמחה בשעת ערב ולהדליק את הדוד החשמלי רגע לפני היציאה מן העבודה, כדי ליהנות מרחצה חמימה ונעימה.

ואם כבר בדודים חשמליים עסקינו, אז כיצד נוכל לשדרג את חדר האמבט? כפי שכבר וודאי הבנתם, החשמל החכם לא פוסח על שום פרט ופרט בבית והוא מקנה לנו שליטה מלאה על המכשור החשמלי. כאן ריכזנו לכם את הפיצ'רים האידיאליים לחדר אמבטיה חכם.

 

הטמעת חדר אמבטיה חכם

ראשית כל נפתח בקריאת הרגעה: חשמל חכם, אמבט, מים –איך כל זה עובד ביחד? ובכן, חדר אמבטיה חכם הוא החוויה בכללותה. הרחצה היא אמנם הדובדבן שבקפצת, אך יש כל כך הרבה מאפיינים מסביב שיכולים לשפר את איכות חיינו ונוחיותנו מן הקצה אל הקצה.

 

דוד חשמלי חכם

דוד חשמלי חכם יכול לסייע לנו באינספור מצבים שונים שבהם כל משאלותינו מתנקזות לרחצה במים חמים ונעימים.

אנו יכולים להדליק את הדוד מיד עם צאתנו מהעבודה וחובבי הרחצה בשעות הבוקר המוקדמות יכולים אף לתכנת תרחיש שבו הדוד ידליק את עצמו זמן מסוים טרם הקימה מן המיטה. אתם יכולים להיות בדרך חזרה מאימון כושר (או אפילו במהלכו) ואתם יכולים סתם לרבוץ על הספה ולהחליט שהיא יותר מדי נוחה מכדי לקום!

תוכלו להדליק את הדוד בעזרת פאנל ניהול אינטואיטיבי הישר מן האפליקציה שבנייד והטאבלט. הכל בלחיצת כפתור אחת. אגב, תוכלו גם להבטיח שכיביתם את הדוד ולא יצאתם לבילוי תוך שאתם מבזבזים חשמל שלא לצורך.

 

חדר אמבטיה חכם

חסכון אנרגטי

עסקנו בדודים חשמליים, אז קשה שלא לחשוב על חסכון באנרגיה. כמה פעמים גיליתם ששכחתם את האור דולק בצאתכם מן המקלחת.

מדובר בחדר מרכזי בבית שלרוב גם כולל את השירותים. לאור זאת, מרביתנו מדליקים ומכבים את האור לעתים תכופות, וכך מפעם לפעם פשוט שוכחים אותו דלוק. מבלי להכליל, אך מדובר גם בהרגל שמרביתנו כהורים מזהים אצל ילדינו.

הפתרון האולטימטיבי לחדר אמבט חכם, הוא חיישן תנועה שמדליק ומכבה את האור בהתאם לנוכחות שלנו בחלל החדר. אגב, תוכלו לנצלו גם למקורות צריכת אנרגיה מוכרים נוספים – מפזרי החום שלעתים יכולים להישאר דלוקים זמן רב והוונטה שלעתים קרובות יכולה להישכח. חשוב גם לוודא כי הם נמצאים תחת בקרה לאור הסיכון הרב הטמון בגוף חימום.

 

ואיך אפשר בלי אווירה?

חדר האמבט הוא המקום שבו אנחנו צוברים אנרגיות מחדש. זהו המקום שבו אנחנו שוכחים ולו במעט את יום העבודה שהיה, או פותחים באופן נמרץ וחיובי את היום החדש.

בעזרת הטמעת רמקולים נסתרים בתוך עציצי חדר האמבט ובדרכים עיצוביות מקסימות נוספות, תוכלו להחליט על בסיס תכנות מותאם מראש את האפשרות שמוזיקה נעימה ומרגיעה תושמע בשעות הערב ואילו מוזיקה קצבית ומעוררת בשעות הבוקר.

באודיו מוטיב נשמח לסייע לכם להתקין חדר אמבטיה חכם תוך שימת דגש על הטמעה מקצועית ואפילו בחירת פנלים שיתאימו לעיצוב הכולל. 

לפרטים נוספים והצעת מחיר לבית חכם

 

 

 

 

 

צרו קשר
close slider

    צרו איתנו קשר