טכנולוגיות החשמל החכם מסייעות להפוך בנייני מגורים ומשרדים ליעילים יותר, נוחים יותר והכי חשובים חסכוניים יותר. לצד מתן שירותים עבור בתים פרטיים, מבנים מסחריים ומלונות, אודיומטיב גאה ללוות ולספק שירותי בית חכם ליזמים המבקשים לשדרג מבנים קיימים ולבנות מבנים חדשים תוך אסטרטגיה מקדימה המביאה אליהם את הטכנולוגיה והקדמה.

 

על-פי מה נמדד בית חכם?

בית חכם הוא שם כולל הפונה הן לבנייני מגורים והן לבנייני משרדים. חשמל חכם מאפשר שליטה מלאה על החשמל והמים ומביא לחיסכון משמעותי אשר ממצב את הטכנולוגיה בחזית העשייה והתרומה לרמת חיים נוחה יותר ולשמירה על איכות הסביבה.

טכנולוגיות החשמל החכם מעניקות למבנים פונקציונליות מיטבית באמצעות מערכות בקרה מתקדמות המאפשרות שליטה מרחוק על מגוון עשיר של מכשירים חשמליים שונים וביניהם: תריסים, מערכות מיזוג אוויר, שערים חשמליים ומערכות תאורה.בקרת כניסה , כיבויי אש , אודיו וידאו , חדריי ישיבות , אבטחה ועוד.

 

    צרו איתנו קשר





     

    בנייה חכמה ורווחית

    קבלנים, יזמים ואדריכלים הפועלים מול אודיומוטיב, נהנים מהכפלת הרווחים לאור תקנותיה של מדינת ישראל אשר מעודדות בנייה ירוקה וחכמה עם מגוון תמריצים.

    אודיומוטיב מלווה את כלל תהליך התכנון וההטמעה ומהווה ערך מוסף המאפשר להגדיל את שוויו של הנכס ולשווק אותו באופן אטרקטיבי יותר עבור קונים פוטנציאליים הן בדמות דיירים עתידיים והן בדמות בעלי חברות ועסקים.

     

    שדרגו את הנכס שלכם

    בין שמדובר בפרויקט קבלני ובין שמדובר בשדרוג מבנה קיים, אנו נשמח לקבוע עמכם פגישת ייעוץ במהלכה נבין את ממדי הנכס, צרכיו והאפשרויות הטכנולוגיות העומדות בפניו.

     

    דגשים לחיסכון , יעול וגישה

    • הלקוחות היום כולם משוועים לקדמה כבר כולם חשופים לעולם האנרגטי שמולנו.בית חכם

    • כייזם החיסכון הוא אדיר כיוון שכמות הנקודות החשמל שמשלם היזם עבור התשתיות קטן משמעותית, רמת התקלות בתשתית בית חכם היא אפסית, מהירות הביצוע בחשמל חכם היא מהירה בהרבה מחשמל קונבנציונלי ואף השימוש נוח וגמיש ליזם ודייר הרוכש.

     

    כאשר יוצרים בניין מגורים חכם הבניין מתפקד טוב, חסכוני ונוח יותר

    • כאשר יכנס דייר לבניין ידלק האור בלובי או בחניה בהתאם לשעה ולכמות האור בחלל למשל כאשר צהריים ונכנס אור שמש ללובי לא ידלקו האורות ולאחר שקיעה אכן ידלקו ולפרק זמן שיקבע כלומר לא ישאר האור דלוק כל היום או כל כך הרבה זמן חיסכון : חשמל, בלאי בגופיי תאורה ,חימום החלל הדלוק ( טמפרטורה ).

    • כאשר יוצא דייר מדלת ביתו ידלק האור בפרוזדור וכבר המעלית תוזמן לקומה וכך השימוש היום יומי נח ונעים יותר ואף חסכוני.

    • כאשר נכנסים לחניה במקום להדליק 2-3 קומות של חניון לפרק זמן ממושך נדלק החניון בשלבים לפי התקדמות הרכב וגם אז לאחר פרק זמן שיתוכנת תגיע המעלית לחניון.

    • בקיצור חיים טובים , נוחים ונעימים יותר בשלוב חיסכון אנרגטי משמעותי שמתמשך לאורך כל החיים

     

    לפרטים נוספים, התקשרו 077-7515160 או השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

     

     

     

     

    צרו קשר
    close slider

      צרו איתנו קשר