אם אתם מחפשים דרך שבה תוכלו להטמיע בביתכם מערכת בית חכם, חברת אודיו מוטיב מספקת את הפתרון המושלם עבורכם. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים חכמים כדוגמת תאורת לד לרצפה, בקרת ריח, פנלים חכמים שעון שבת לשומרי המסורת וכדומה. החברה פועלת בתחום האודיו והטכנולוגיה כבר 15 שנה, ולכן הצוות שלה מנוסה בהתקנת המערכות החכמות ובמתן שירות אדיב ללקוח.

מערכת בית חכם – מה היא כוללת

אתם יכולים להדליק את הדוד באמצעות הסמארטפון בדרך הבית, להדליק את האורות באמירת מילה אחת או לשלוט ברמת האור שייכנס לחדר באמצעות תריסים חכמים. אלה כמה מבין המוצרים העיקריים הכלולים בתוך הקטגוריה של מערכת בית חכם:

  • סלון חכם – בתור החדר המרכזי ביותר בבית, הסלון הפרטי של ביתכם כולל מגוון רחב של מכשירי חשמל. אם אינכם מעוניינים לקום כדי לסדר את התריסים, להדליק או לכבות את האורות או להגביר את עוצמת המוזיקה, תוכלו להשתמש במכשירים המוצעים על ידי טכנולוגיית הבית החכם. מכשירים אלה כוללים, למשל, מערכת מיזוג אוויר, קולנוע ביתי, מערכת אודיו ביתית או חימום לרצפה.
  • מטבח חכם – המטבח הוא מקום שוקק חיים שבו אתם מבשלים את הארוחות עבור המשפחה והחברים שקופצים מדי פעם לביקור. כאשר שתי הידיים שלכם טבולות עמוק בתוך הבצק, זה הזמן להשתמש בקול כדי להפעיל את האור במטבח או לקרוא לדייר בית אחר כדי להפעיל את התנור באמצעות שלט רחוק או מכשיר סלולרי.
  • חדר אמבטיה חכם – דיירים רבים דואגים לנוחות חדר האמבטיה ואף דואגים לשיפוצניק אשר יתקין אריחים מעוצבים. באמבטיה ניתן להתקין מוצרים חכמים כמו בקרה על הריח בחדר, חימום רצפתי אשר ימנע את הצטננות הדיירים בחורף או מפשיר אדים איכותי.

מדוע לבחור בטכנולוגיית הבית החכם

מעבר לכך שכולנו אוהבים להרגיש בסרט מדע בדיוני כאשר אנו משתמשים באחד ממוצרי מערכת בית חכם, מדובר במערכת חסכונית מאוד. המכשירים החכמים מאפשרים לכם לחסוך באנרגיה ובחשמל. כך שגם אם שכחתם לכבות את הדוד הדולק ואין מי שיכבה אותו כעת, תוכלו לשלוט בהפעלתו ובכיבויו באמצעות המכשיר הנייד הקטן שברשותכם.

בואו לדעת עוד...

בית חכם

היתרון בבית חכם   כמה כיף לקבל בדיוק את המתנה שרציתם מבן הזוג או מההורים מבלי שביקשתם כלל? נדמה כי הם לראשכם, קראו לכם את המחשבות והרגישו אתכם. מה לגבי האפשרות המדהימה...

בית חכם מחיר

בית חכם מחיר משתלם אודיו מוטיב, חברה בעלת מוניטין וניסיון רב, תשדרג את הבית שלכם אל בית חכם מחיר באמצעות שירות מקצועי, איכותי ואדיב. הטכנולוגיה מתקדמת ומסייעת לנו להפוך לחכמים יותר...

בית חכם מחיר

בית חכם מחיר משתלם אודיו מוטיב, חברה בעלת מוניטין וניסיון רב, תשדרג את הבית שלכם אל בית חכם מחיר באמצעות שירות מקצועי, איכותי ואדיב. הטכנולוגיה מתקדמת ומסייעת לנו להפוך לחכמים יותר...

מערכת בית חכם

אם אתם מחפשים דרך שבה תוכלו להטמיע בביתכם מערכת בית חכם, חברת אודיו מוטיב מספקת את הפתרון המושלם עבורכם. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים חכמים כדוגמת תאורת לד...
צרו קשר
close slider

    צרו איתנו קשר