קולנוע ביתי

מערכת קולנוע ביתי היא היום כבר לא מוצר שמיועד רק לעשירים.
היום ניתן לרכוש מערכות קולנוע ביתיות במחירים נוחים במיוחד, אשר מאפשרים לכם ליהנות מחוויית קולנוע אמיתית מבלי לצאת מהבית.
על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר ולייצר לכם חוויה מהסרטים, חשוב מאוד לתכנן נכון את הקמת המערכת שלכם.

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן

אודיו מוטיב מתכננת ומקימה מערכות קולנוע ביתי מתקדמות, בהתאמה אישית לכל לקוח על פי צרכיו, העדפותיו ותקציבו.
את המערכת ניתן לתכנן ולהקים גם בבתים קיימים שיש בהם כבר תשתיות חשמל, וגם בבתים חדשים, אשר כרגע מתוכננים רק על הנייר או נמצאים בשלבי בנייה התחלתיים.

 

    צרו איתנו קשר





     

    התקנת מערכת קולנוע ביתי בבית קיים

    • תכנון מערכת כזאת יתבצע הן על פי התשתיות הקיימות בבית והן על פי ההעדפות והתקציב שלכם.
      כך למשל, אם יש לכם תקציב גבוה, אפשר יהיה לכלול בתכנון המערכת גם ביצוע שיפוצים קלים בבית לטובת שיפור האקוסטיקה,
      אולם אם התקציב נמוך יותר נעשה כל שביכולתנו על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר מבלי לבצע שיפוצים.

     

    התקנת מערכת קולנוע ביתי בבית חדש

    • במצב כזה יש גמישות רבה יותר שכן ניתן לבצע שינויים בהתאם להעדפות האישיות שלכם.
      כך למשל, ניתן יהיה לשנות מיקום של פתחים מתוכננים על מנת לשפר את האקוסטיקה בחדרים הרצויים.

     

     

    הכל מתחיל מתכנון נכון

    על מנת להשיג את התוצאות האופטימליות ממערכת קולנוע ביתי, שהן, ברוב המקרים, סאונד סראונד מיטבי, יש לבצע תכנון בהתאמה אישית.
    לאחר שנבין בצורה מדויקת את המטרה שלכם (מוסיקה שתתנגן בכל חדרי הבית / מערכת קולנוע שתוצב בחלל ייעודי),
    נדאג לבניית המערכת המושלמת עבורכם. בניית המערכת משמעותה בחירת הרכיבים הנכונים, אשר השילוב ביניהם ישיג את התוצאות הרצויות.
    הרכיבים שמרכיבים מערכת קולנוע ביתי הם:

     

    סאבוופר

    • האלמנט שאחראי על הצלילים הנמוכים (באס) ועל היכולת לייצר עומק בכל צליל. עם השנים, הבינו לקוחות הקצה והקהל המקצועי (אדריכלים, מעצבי פנים וכו') את השפעת הסאבוופר על התוצאה הסופית ויצירת חווית הסאונד. יצרני הרמקולים החלו לייצר סאבוופרים בצורות וסגנונות שונים וזאת על מנת להתאים עצמם לקהל הרחב הן מבחינה ויזואלית והן מבחינת האיכות.
      כיום ניתן למצוא סבוופר רצפתי / תקרתי / שקוע ואף סאבוופר מעוצב.

     

    סטרימרים

    • סטרימר הינו אביזר מדיה משעשע כשמו כן הוא מהמילה TVSTRIMING (הזרמת מידע), והוא מיועד להזרמת סרטים, הופעות, מוזיקה, תמונות ועוד.
      רוב הסטרימרים כיום נשלטים באפליקציה דו-כיוונית, המאפשרת שליטה ובחירת הקובץ המבוקש בקלות. קיימים סטרימרים במגוון רחב של גדלים ונפחי אחסון.

     

    הגברה

    • המושג מגבר (רסיבר) הוא עולם ומלואו באופציות וביכולות.
      במערכת שמע המגבר הינו לב ליבה של כל המערכת. הוא זה שידאג לאיכות הצליל, הוא זה שיידע להפריד בין האזורים השונים ויאפשר מיתוג תמונה וצליל.
      אי אפשר בשום אופן להקל ראש ביחידת ההגברה בכל תכנון או פרוייקט בין אם קטן / גדול, רב אזורי / חד אזורי.

     

    מעבר לרשימת הפריטים הנדרשים, ניתן לשלב במערכות קולנוע ביתי אביזרים נוספים אשר הופכים את השימוש בה לחוויה אמיתית: 

    מסכי חוץ / לד

    חברת אודיו מוטיב מייצרת פתרונות תמונה וקייסים מוגני מים בהתאמה לתנאי חוץ. כל פרוייקט לגופו ובהתאם לעיצוב ולאפשריות בשטח אודיו מוטיב מתקינה מסכי לד OUTDOOR מוגני מים בתקן IP68 בפרוייקטים פרטיים, מרכזיים, מסחריים ותעשייתיים. ניתן להזמין את המסכים במידות שונות ובהתאמה אישית.

     

    מקרנים ומסכי גלילה

    בחברת אודיו מוטיב קיימים יועצים מקצועיים היודעים להתאים לפי דרישת המקום את סוג המקרן, גודל העדשה ועוצמת התאורה הנדרשת, כל זאת לאחר איפיון פרטני ואישי לכל פרוייקט. ברשותינו מגוון רחב של מקרנים מסוגים ואיכויות שונות המותאמים לפי צרכי הלקוח. משטח ההקרנה משפיע על איכות התמונה הסופית וחייב להיות מותאם לסוג המקרן. קיימים סוגי משטחי הקרנה שונים בתצורות שונות אשר נבחרים בהתאמה אישית עבור כל פרויקט – מסכי גלילה ידניים / חשמליים, מסכי מתיחה, צבע ויזואלי מיוחד לצביעת קירות ולמניעת בליעת קרני הצבע, זכוכיות וכו'.

    ריהוט אודיו-וידיאו

    חברת אודיו מוטיב משווקת ריהוט ייעודי לאודיו וידאו, אצלנו תימצאו את המגוון הגדול ביותר בישראל בתחומים אלו: מזנונים, מעמדים למסכים, מרכזיות, מתקני תליה, עמודי נירוסטה ועוד… כל אלו בעלי מעברים סמויים לחיווט ואוורור האלקטרוניקה ועוד מגוון פתרונות מיוחדים ומשמעותיים במסגרת ההתקנה.

    • *הרהיטים שברשותנו בנויים ללא הלחמות וריתוכים למיניהם
    • *המתכות צבועות בשבעה שלבים למניעת שריטות, קילופים, קורוזיה או חלודה
    • *הזכוכיות הינם זכוכיות מחוסמות וצבועות לפי עיצוב הלקוח
    • *הריהוט מגיע עם גלגלים סמויים המאפשרים שינוע קל לנוחות הלקוח.

    לצפייה בקטלוג – לחץ כאן

     

    סטריאו

    יש ברשותינו ידע נרחב ומגוון מוצרים המיועדים לעמוד בכל תנאי מזג האויר גשם, שמש, שלג, אבק, וכד'. המוצרים הינם מוצרים ייעודיים להתקנות חוץ ותומכים בתקן.
    IP66 אלמנטים אלה יודעים לנגן בחלל פתוח ועדיין לייצר חווית שמיעה מדהימה. אצלנו תמצאו מגוון גדול של אפשרויות סאונד חיצוניות ומעוצבות בהתאמה אישית.

    מערכות אודיו-וידיאו

    רמקול זו מילה גדולה שמכילה בתוכה מגוון רחב מאד של אפשרויות, רמקולים יכולים להגיע במגוון צורות וגדלים כגון: סלעים, תמונות, שקועי תקרה, סמויים, סאטלייט, ואף עיצובים אישיים, ייחודיים ובלעדיים. פעם היה נפוץ שרמקול היה צריך להיות גדול על מנת שאיכות הצללים תהיה טובה . כיום האלמנטים מיוצרים מחומרים ותרכובות ברמות מאד גבוהות והתוצאה של רמקול קטן או שקוע קיר ללא תיבה מייצרים צלילים באיכות מדהימה .

    MA סדרת SOUNDFRAME – לצפייה בקטלוג לחץ כאן    MA סדרת CLIMATE – לצפייה בקטלוג לחץ כאן    MA סדרת SHADOW – לצפייה בקטלוג לחץ כאן

    MA סדרת RADIUS – לצפייה בקטלוג לחץ כאן                MA סדרת SILVER – לצפייה בקטלוג לחץ כאן       MA סדרת BRONZE – לצפייה בקטלוג לחץ כאן

    MA סדרת PLATINUM – לצפייה בקטלוג לחץ כאן           MA סדרת GOLD – לצפייה בקטלוג לחץ כאן          MA סדרת RADIUS – לצפייה בקטלוג לחץ כאן

    MA סדרת CI – לצפייה בקטלוג לחץ כאן                          MA סדרת MR – לצפייה בקטלוג לחץ כאן              MA סדרת MASS – לצפייה בקטלוג לחץ כאן

    MA סדרת APEX – לצפייה בקטלוג לחץ כאן                    MA סדרת AIR STREAM – לצפייה בקטלוג לחץ כאן

     

    אם לסכם

    התקנת מערכת קולנוע ביתי בבית מתחילה בתכנון נכון.
    אנחנו בחברת אודיו מוטיב מתמחים בעולם הקולנוע הביתי מזה שנים רבות, ונשמח להתאים גם עבורכם את המערכת שתתאים באופן מדויק לצרכים, להעדפות ולתקציב שלכם.

    לקבלת מידע נוסף ולקביעת פגישת ייעוץ בנושא קולנוע ביתי צרו עמנו קשר טלפוני
    או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

    צרו קשר
    close slider

      צרו איתנו קשר