בית חכם מחיר משתלם

אודיו מוטיב, חברה בעלת מוניטין וניסיון רב, תשדרג את הבית שלכם אל בית חכם מחיר באמצעות שירות מקצועי, איכותי ואדיב. הטכנולוגיה מתקדמת ומסייעת לנו להפוך לחכמים יותר באמצעות הנגשת מידע. גם המכשירים עוברים שדרוגים טכנולוגיים ומותאמים יותר לשימוש יעיל ומשתלם. כולנו שמענו על הסמארטפון, המכשיר הנייד המתוחכם שמאפשר לנו להאזין למוזיקה בדרך, לשחק במשחקי רשת עם מליוני משתמשים מכל העולם או להתקין עליו אפליקציות שונות. מה שלא כולם יודעים, הוא שניתן להפוך גם את הבית לחכם.

בית חכם מחיר – ממה מתחילים?

  • הצעות מחיר – כדי לוודא שאתם מבצעים עסקה משתלמת שלא תכביד לכם על הכיס, דאגו לבקש מחברות הצעות מחיר מפורטות על השירותים אותן הן מספקות. זכרו שזו לא רק הכמות, אלא גם האיכות, לכן הקפידו לבחור בסופו של דבר בחברה מוכרת ומומחית בתחום התקנת מערכות מתוחכמות, המספקת מכשירים חכמים לפי תווי התקן האיכותיים ביותר.
  • מה משדרגים? ראשית, החליטו איזה חדר בבית ברצונכם להפוך לחכם.
  • מטבח חכם – יאפשר לכם שליטה בכל תחומי המטבח כדי שתבטיחו לעצמכם חווית בישול פשוטה ונעימה. יצאתם מהמטבח ושכחתם לכבות את האורות? לא נורא, הם ייכבו לבד. תוכלו להתקין מגירות ודלתות חשמליות שייפתחו במיוחד עבורכם.
  • סלון חכם – יאפשר לכם ליהנות מזמן בילוי משפחתי, זוגי או חברי על הצד הטוב ביותר. תוכלו לדאוג לחימום הרצפה למתהלכים היחפים שבינינו, לשלוט בקולנוע הביתי או בטלוויזיה, לעמעם את האורות כדי להתאימם לאווירה הרצויה, לשלוט במוזיקה ואפשרויות נוספות. תוכלו לשבת בסלון ולשלוט בחדרים נוספים. כך תבטיחו לכם ולאורחים שלכם חווית בילוי נעימה.
  • מערכת אבטחה חכמה – תאפשר לכם לדאוג לכל מתחומי הבית ולוודא שהבית מאובטח באופן מלא. באמצעות חיישני תנועה מתוחכמים, תוכלו לקבל התראה היישר לנייד שלכם ברגע שמישהו נכנס לבית. שימושי במיוחד לזמן שבו אתם לא נמצאים בבית וחוששים מפורצים שיסכנו את הציוד היקר בבית או גרוע מכך, את דייריו.

בית חכם – מה זה?

זהו שם כולל לטכנולוגיה מתקדמת המותקנת בבתים או במשרדים ומאפשרת שליטה מרוחקת בכל המכשירים החשמליים בבית. מערכת בית חכם מחיר מאפשרת לכם רמת חיים טובה ופשוטה יותר, חסכונית בחשמל ובעלויות כלכליות ואפילו ידידותית לסביבה.

בואו לדעת עוד...

בית חכם

היתרון בבית חכם   כמה כיף לקבל בדיוק את המתנה שרציתם מבן הזוג או מההורים מבלי שביקשתם כלל? נדמה כי הם לראשכם, קראו לכם את המחשבות והרגישו אתכם. מה לגבי האפשרות המדהימה...

בית חכם מחיר

בית חכם מחיר משתלם אודיו מוטיב, חברה בעלת מוניטין וניסיון רב, תשדרג את הבית שלכם אל בית חכם מחיר באמצעות שירות מקצועי, איכותי ואדיב. הטכנולוגיה מתקדמת ומסייעת לנו להפוך לחכמים יותר...

בית חכם מחיר

בית חכם מחיר משתלם אודיו מוטיב, חברה בעלת מוניטין וניסיון רב, תשדרג את הבית שלכם אל בית חכם מחיר באמצעות שירות מקצועי, איכותי ואדיב. הטכנולוגיה מתקדמת ומסייעת לנו להפוך לחכמים יותר...

מערכת בית חכם

אם אתם מחפשים דרך שבה תוכלו להטמיע בביתכם מערכת בית חכם, חברת אודיו מוטיב מספקת את הפתרון המושלם עבורכם. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים חכמים כדוגמת תאורת לד...
צרו קשר
close slider

    צרו איתנו קשר