אם אתם עומדים בראשו של בית מלון, הרי שאפשר לומר די בקלות כי אתם אנשים של אנשים: חווית האירוח של קהל הלקוחות תלויה בכם, וכפי שהיא יכולה להיות מרשימה, מפנקת ומתקדמת, היא גם יכולה להסתכם כחוויה חביבה ותו לא. בתי המלון בישראל נחשבים לבתי מלון ברמה גבוהה מאד, ועם היצמדות אל הטכנולוגיה המתקדמת אף ניתן להפוך אותם מרשימים ונחשבים אפילו יותר.

 

החשיבות של עיצוב חדר האמבטיה

 

כאנשים של אנשים וכמומחי אירוח, אתם מודעים לכך שחדר האמבטיה מעצב במידה רבה את החופשה של הנופשים: 

  • בחדר הרחצה ישנה אמבטיה גדולה ומפנקת
  • החדר  גדוש בתכשירים מיוחדים וריחניים
  • בסוויטות: חדר האמבטיה גם כולל ג'קוזי מפנק

 

גם אתם, תוכלו להפוך את החוויה של האורחים שלכם טובה יותר עם חדרי אמבטיה מעוצבים. מלאכת העיצוב כוללת בין היתר את שדרוג החדר הקיים לחדר חכם. 

 

חדרי אמבטיה חכמים בבית המלון: מתגו את עצמכם כמובילים!

אז מדוע בכלל לעצב את חדר האמבטיה בבית המלון כחדר חכם? מכל הסיבות שבעולם:

  • חדרי רחצה חכמים מעניקים לכם בידול עסקי – לכם יש, ולאחרים אין
  • בית המלון שלכם מתכתב עם מונחים של קידמה, טכנולוגיה ומודרנה
  • חוויה טובה יותר לאורחים: בחופשה שלהם, הם עובדים פחות ולא צריכים להתעסק עם כל מפסק
  • זוהי מערכת חכמה וחסכונית יותר בחשמל שמפחיתה את ההוצאות שלכם

 

חדרי אמבטיה מעוצבים וחכמים

המערכת החכמה מתאימה את עצמה אליכם, ועל פי הגדרת הצרכים שלכם יהיה ניתן לבסס אותה. כך לדוגמא: חדרי אמבטיה מעוצבים וחכמים יודעים לזהות את התנועה של האורחים, וכך לכבות ולהדליק אורות. חיישן התנועה ידע לזהות את כניסתו של האורח אל חדר האמבט וכך להדליק בעבורו אור. עם יציאתו? האור יכבה וכך אתם חוסכים בחשמל, וגם עושים פעולה ירוקה למען כדור הארץ.

 

אז איך המערכת החכמה באה לידי ביטוי?

ומה דעתכם על להנעים את החופשה של האורחים שלכם עם פס קול מלודי במיוחד? חיישן התנועה יכול לתקשר גם עם מערכת השמע בחדר האמבט, כך שעם הכניסה אליו, יופעל פלייליסט קלאסי שיוסיף טעם נוסף לחופשה המפנקת. חשמל חכם בבית המלון שלכם תורם לכם למיתוג גבוה, ומאפשר לכם להחזיק ביתרון משמעותי שלא יכולים להתגאות בו כל בתי המלון האחרים. 

 

מערכת חכמה וסמוייה מעייני הלקוחות שלכם

אז איך מעצבים את חדרי האמבטיה להיות חכמים בתוך בתי מלון? חדר האמבט הוא הבטן הרכה של הנופשים, זאת מאחר ובחדר זה הם נהנים מחוויה מפנקת המבוססת על מקלחת ממושכת, ג'קוזי מרגיע ואווירה כללית של פינוק טהור. לכן, חשוב לשמור על קווי עיצוב נקיים ובוטיקיים, ולהסוות כמה שיותר רכיבים טכניים. לכן, חדרי אמבטיה חכמים מעוצבים בצורה סמויה מעייני האורחים:

  • הטמעת רמקולים בתוך עציצים דקורטיבים
  • שילוב מערכות בתוך ארון הרחצה ועוד…

 

רוצים מידע נוסף אודות מלון חכם וטכנולוגי? התקדמו גם אתם אל מערכת חכמה בחדר האמבט בתוך חדרי האירוח המפנקים בבית המלון שלכם! 

בואו לדעת עוד...

בית חכם

היתרון בבית חכם   כמה כיף לקבל בדיוק את המתנה שרציתם מבן הזוג או מההורים מבלי שביקשתם כלל? נדמה כי הם לראשכם, קראו לכם את המחשבות והרגישו אתכם. מה לגבי האפשרות המדהימה...

בית חכם מחיר

בית חכם מחיר משתלם אודיו מוטיב, חברה בעלת מוניטין וניסיון רב, תשדרג את הבית שלכם אל בית חכם מחיר באמצעות שירות מקצועי, איכותי ואדיב. הטכנולוגיה מתקדמת ומסייעת לנו להפוך לחכמים יותר...

בית חכם מחיר

בית חכם מחיר משתלם אודיו מוטיב, חברה בעלת מוניטין וניסיון רב, תשדרג את הבית שלכם אל בית חכם מחיר באמצעות שירות מקצועי, איכותי ואדיב. הטכנולוגיה מתקדמת ומסייעת לנו להפוך לחכמים יותר...

מערכת בית חכם

אם אתם מחפשים דרך שבה תוכלו להטמיע בביתכם מערכת בית חכם, חברת אודיו מוטיב מספקת את הפתרון המושלם עבורכם. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים חכמים כדוגמת תאורת לד...
צרו קשר
close slider

    צרו איתנו קשר