מערכות "בית חכם" נעשו יותר ויותר פופולאריות בשנים האחרונות, עובדה שיש קבלנים שהתחילו לבנות בניינים עם דירות שמגיעות עם המערכות האלו BUILD-IN. מערכות הבית החכם משפרות את איכות החיים ועוזרות לחסוך זמן ואפילו כסף ויש להן ביקוש רב. אם החלטתם לעצב את הבית שלכם מחדש או שאתם בונים בית ומתלבטים האם להכניס את מערכת הבית חכם ואם כן, איך לעשות זאת מבלי להרוס את עיצוב- הכתבה הזו בדיוק בשבילכם.

מהו בית חכם?

מדובר על מערכת הנמצאת בבית ובעזרת אביזרים מיוחדים, מאפשרת שליטה על מוצרי החשמל השונים בבית דרך אפליקציה, כלומר גם אתם לא בבית ושכחתם את הדוד דלוק למשל, או שאתם רוצים להדליק אותו לפני שאתם מגיעים הביתה, תוכלו לעשות זאת בקלות.

אילו מוצרי בית חכם קיימים?

מוצרי הבית החכם הנפוצים ביותר הם וילון או תריס חשמלי, תאורה חכמה, דוד חשמלי ומזגן. בנוסף ישנם מוצרים משלימים כמו אינטרקום, רמקולים ומצלמות אבטחה.

איך משלבים בית חכם בעיצוב הבית?

הפחד של אנשים רבים הוא שעיצוב הבית שלהם יתקלקל בגלל שמוצרי הבית החכם אינם יפים או מגושמים- לא נכון! בעזרת מעצב פנים מקצועי, תוכלו לתכנן מראש את עיצוב הבית תוך התחשבות בעיצוב מוצרי הבית החכם. תוכלו לדוגמה להטמיע טלויזיה במראה של הארון בחדר השינה, או רמקול בתוך עציץ בגינה ועוד. מחשבה נוספת שעולה בראשם של אנשים רבים היא שיש צורך לשבור קירות או "להפוך את הבית" – אין בכך שום צורך.

איזה סגנון עיצוב יהיה המתאים ביותר לבית חכם?

הבחירה המתבקשת היא סגנון מודרני. סגנון העיצוב המודרני מתאפיין במספר אלמנטים:

  • קווים נקיים, צורות גיאומטריות וקווים ישרים.
  • חומרי גלם כמו: זכוכית, עץ, שיש, בטון ומתכת- בצורתם הטבעית.
  • מרקמים והדפסים (על כריות, וילונות וכד')- פסים ודפוסים עדינים.
  • ריהוט מרחף, פתרונות אחסון חכמים ומעקות זכוכית.
  • צבעים כמו: שמנת, שחור, אפור, דובדבן, ירוק בהיר, כסף, פנינה, צהוב ואדום. גם שימוש בצבעים מבריקים הוא חלק ממאפייני העיצוב המודרני.
  • גופי תאורה רבים ובהירים- מנורות קיר, עמעמים, ריצפתים, שולחנים ותקרה.
  • כל עיצוב החלל צריך להיות כמה שיותר פרקטי.

מה הכוונה עיצוב פרקטי ואיך מעצבים באופן פרקטי?

בניגוד למה שאנשים רבים חושבים, תפקידו של מעצב הפנים הוא לא רק להפוך את הבית שלכם ליותר יפה, אלא שהוא צריך להיות גם פרקטי. הכוונה בפרקטי היא ששטח הבית צריך להיות מנוצל היטב ושיהיה נוח לדיירי הבית לגור בו. דרך אחת היא כמובן תכנון הבית עם חשמל חכם אשר הופך את חיי הדיירים לקלים ונוחים יותר. דרך נוספת, היא תכנון נכון של מעצב הפנים שמדבר עם דיירי הבית, מבין את הצרכים שלהם ומעצב את הבית בהתאם בעזרת ריהוט פרקטי שמשמש למספר דברים, פתרונות אחסון חכמים ומיקום רהיטים בהתאם לכמות השימוש בהם.

בואו לדעת עוד...

בית חכם

היתרון בבית חכם   כמה כיף לקבל בדיוק את המתנה שרציתם מבן הזוג או מההורים מבלי שביקשתם כלל? נדמה כי הם לראשכם, קראו לכם את המחשבות והרגישו אתכם. מה לגבי האפשרות המדהימה...

בית חכם מחיר

בית חכם מחיר משתלם אודיו מוטיב, חברה בעלת מוניטין וניסיון רב, תשדרג את הבית שלכם אל בית חכם מחיר באמצעות שירות מקצועי, איכותי ואדיב. הטכנולוגיה מתקדמת ומסייעת לנו להפוך לחכמים יותר...

בית חכם מחיר

בית חכם מחיר משתלם אודיו מוטיב, חברה בעלת מוניטין וניסיון רב, תשדרג את הבית שלכם אל בית חכם מחיר באמצעות שירות מקצועי, איכותי ואדיב. הטכנולוגיה מתקדמת ומסייעת לנו להפוך לחכמים יותר...

מערכת בית חכם

אם אתם מחפשים דרך שבה תוכלו להטמיע בביתכם מערכת בית חכם, חברת אודיו מוטיב מספקת את הפתרון המושלם עבורכם. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים חכמים כדוגמת תאורת לד...
צרו קשר
close slider

    צרו איתנו קשר