מערכות מסוימות שאותן ניתן לחבר למערכת בית חכם מתאימות מאוד לשומרי שבת. התאמה כזו מאפשרת חיסכון בהוצאות, שיפור באיכות החיים ונוחות מרבית והיא באה לידי ביטוי ב-5 מערכות לפחות:

1. פלטה חשמלית

בית חכם לשומרי שבת

 

 

 

 

שומרי שבת זקוקים לפלטה חשמלית כדי לשמור על האוכל חם. השימוש בפלטה החשמלית מתחיל כבר ביום שישי בערב, ממשיך לאורך הלילה וכולל כמובן את שבת. עם זאת, בעזרת מערכות חשמל חכם לבית ניתן לקבוע מתי הפלטה תפסיק ותחזור לעבוד – בלי שיהיה צורך לחלל שבת או ללחוץ על כפתורים. 

 

2. תריסים

תריסים חשמל חכם

 

 

 

 

מערכות חשמל חכם לבית מאפשרות חיבור של תריסים או וילונות. אם מחברים את התריסים למערכת חשמל חכם, קובעים מתי הם ייפתחו וייסגרו. זה יכול לעזור לשומרי שבת להתעורר בבוקר ומקל עליהם להחשיך חדרי שינה בשבת בצהריים. 

 

3. מזגנים

מזגנים בית חכם

 

 

 

 

השימוש במערכות מיזוג גם הוא חלק בלתי נפרד מאורח החיים של שומרי שבת. הבעיה היא ששעון שבת רגיל לא תמיד עושה את העבודה, מה גם שאפשרויות ההפעלה שלו מוגבלות. הפתרון הוא לפיכך לחבר מזגנים אל מערכות חשמל חכם לבית ולקבוע מתי ואיפה הן ייכנסו לפעולה. יתרה על כך, ניתן להגדיר שעות הפעלה שונות לפי חדרים וגם להחליף את הטמפרטורה והמיזוג בחורף ובקיץ. 

4. מערכת השקייה

מערכות השקיה בית חכם

 

 

 

 

מערכת השקייה שמחוברת אל מערכות חשמל חכם לבית מתאימה במיוחד לשומרי שבת שגרים בבית פרטי. אם בבית הפרטי הזה יש גינה וצריך להשקות אותה מדי יום על מנת למנוע נבילת פרחים ועצים, כדאי לעשות את זה עם חשמל חכם. המערכת פועלת בצורה אוטונומית לחלוטין, היא חוסכת בהוצאות ובעזרתה אפשר למנוע בזבוז מים ואנרגיה. 

 

5. תאורה

עיצוב סלון מודרני בית חכם

 

 

 

 

אי אפשר לדבר על מערכות בית חכם של שומרי שבת בלי להזכיר את התאורה. עד לפני מספר שנים נאלצו שומרי שבת להשאיר את האור דלוק בחדרים שונים של הבית, אך כיום זה כבר לא המצב. בעזרת חשמל חכם ניתן להגדיר שעות הדלקה וכיבוי של התאורה ולשפר את איכות החיים משמעותית.  

 

 

« של 2 »

 

בואו לדעת עוד...

בית חכם

היתרון בבית חכם   כמה כיף לקבל בדיוק את המתנה שרציתם מבן הזוג או מההורים מבלי שביקשתם כלל? נדמה כי הם לראשכם, קראו לכם את המחשבות והרגישו אתכם. מה לגבי האפשרות המדהימה...

בית חכם מחיר

בית חכם מחיר משתלם אודיו מוטיב, חברה בעלת מוניטין וניסיון רב, תשדרג את הבית שלכם אל בית חכם מחיר באמצעות שירות מקצועי, איכותי ואדיב. הטכנולוגיה מתקדמת ומסייעת לנו להפוך לחכמים יותר...

בית חכם מחיר

בית חכם מחיר משתלם אודיו מוטיב, חברה בעלת מוניטין וניסיון רב, תשדרג את הבית שלכם אל בית חכם מחיר באמצעות שירות מקצועי, איכותי ואדיב. הטכנולוגיה מתקדמת ומסייעת לנו להפוך לחכמים יותר...

מערכת בית חכם

אם אתם מחפשים דרך שבה תוכלו להטמיע בביתכם מערכת בית חכם, חברת אודיו מוטיב מספקת את הפתרון המושלם עבורכם. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים חכמים כדוגמת תאורת לד...
צרו קשר
close slider

    צרו איתנו קשר