מערכת בית חכם אוטומטי

אם אתם מחפשים להטמיע בביתכם מערכות בית חכם וליהנות ממוצרים איכותיים וחסכניים, חברת אודיו מוטיב תשמח לסייע לכם בהטמעתם. לחברה ניסיון של 15 שנה בתחום מוצרי האודיו ומוצרים טכנולוגיים שונים. הצוות המקצועי שלה ממשיך לצבור ידע וניסיון לאורך השנים וממשיך להתעדכן בפיתוחים הטכנולוגיים השונים. כך שאם אתם מתלבטים בין תאורת לדים לבין מפשיר אדים חכם לחדר האמבטיה, הצוות של אודיו מוטיב כאן כדי לעזור לכם.

מדוע כדאי לשלב מערכות בית חכם בבית

מוצרי הבית החכם הופכים למבוקשים יותר ויותר. אם תבקרו בבית של קרוב משפחה שלא ראיתם זמן רב, תופתעו אולי לגלות כי הוא מפעיל את הטלוויזיה בסלון כשהוא נמצא בכלל במטבח. אם תמשיכו לחקור, תגלו עולם שלם של טכנולוגיה מפותחת. אז מדוע כדאי להטמיע מערכות בית חכם בחיי היום יום? אלה כמה סיבות לכך:

  • חסכון בחשמל – מוצרי הבית החכם מסייעים לכם לחסוך באנרגיה ובסופו של דבר להקטין את החשבון שאתם משלמים עבור החשמל. התאורה בסלון או בחדר השינה נכבית באופן אוטומטי ברגע שאתם יוצאים מהבית, ואינכם צריכים לבדוק את האורות בכל החדרים.
  • שליטה מכל מקום – באמצעות מכשיר הטלפון הסלולרי הקטן שלכם אתם יכולים להדליק את מכונת הכביסה, לכבות את התנור או הדוד החשמלי או להעלות את התריסים החשמליים מבלי להיות בבית כלל.
  • חיישני סביבה – חיישנים אלה יכולים לווסת את רמת הריחות בבית. אם הם קולטים כי חדר האמבטיה או המטבח חנוק מדיי, הם יכולים לפתוח באופן אוטומטי את התריסים כדי לרענן את החדר.
  • פתרון לשומרי המסורת – ישנם אנשים המקפידים שלא להדליק אורות בשבת, ולכן הם נאלצים להסתפק בשעון השבת הפשוט המספיק רק למוצר חשמל אחד או שניים. את שעון השבת החכם, לעומת זאת, ניתן להפעיל על מערכות שונות בבית: אורות, מיזוג אוויר, תריסים ועוד.

אילו מוצרים קיימים היום

באמצעות חברה מקצועית ניתן להטמיע את מוצרי מערכות בית חכם בכל חדרי הבית. כך לדוגמה, בחדר הילדים ניתן להתקין בקר אוויר אוטומטי או גופי תאורה הנכבים ברגע שהילדים יוצאים מהחדר, מבלי לדרוש מהילדים עצמם לכבות אותו. כמו כן, בסלון או בחדר האמבטיה ניתן להתקין מחמם רצפה כדי להעניק לדיירי הבית את החמימות הדרושה להם בחורף.

בואו לדעת עוד...

בית חכם

היתרון בבית חכם   כמה כיף לקבל בדיוק את המתנה שרציתם מבן הזוג או מההורים מבלי שביקשתם כלל? נדמה כי הם לראשכם, קראו לכם את המחשבות והרגישו אתכם. מה לגבי האפשרות המדהימה...

בית חכם מחיר

בית חכם מחיר משתלם אודיו מוטיב, חברה בעלת מוניטין וניסיון רב, תשדרג את הבית שלכם אל בית חכם מחיר באמצעות שירות מקצועי, איכותי ואדיב. הטכנולוגיה מתקדמת ומסייעת לנו להפוך לחכמים יותר...

בית חכם מחיר

בית חכם מחיר משתלם אודיו מוטיב, חברה בעלת מוניטין וניסיון רב, תשדרג את הבית שלכם אל בית חכם מחיר באמצעות שירות מקצועי, איכותי ואדיב. הטכנולוגיה מתקדמת ומסייעת לנו להפוך לחכמים יותר...

מערכת בית חכם

אם אתם מחפשים דרך שבה תוכלו להטמיע בביתכם מערכת בית חכם, חברת אודיו מוטיב מספקת את הפתרון המושלם עבורכם. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים חכמים כדוגמת תאורת לד...
צרו קשר
close slider

    צרו איתנו קשר